6.00-8.00 Schodzenie się dzieci, zabawy dowolne w kącikach wg zainteresowań dzieci, praca z zespołem dzieci lub indywidualna, praca z dzieckiem zdolnym, zabawy ruchowe , ćwiczenia poranne ,czynności opiekuńcze, rozmowy indywidualne z dziećmi, tworzenie okazji do wymiany informacji ,kontakty z rodzicami.
8.00 – 8.15 Przygotowanie do śniadania ,czynności samoobsługowe porządkowe.
9.00 – 9.30 Zintegrowana działalność edukacyjna zgodna z podstawą programową ; zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia dydaktyczne realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego.
9.30 – 9.45 Gry i zabawy ruchowe.
9.45 – 10.15 Zajęcia edukacyjne zgodne z podstawą programową; zajęcia i zabawy edukacyjne, zajęcia dydaktyczne realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego.
10.15 - 11.15 Zabawy ,gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka , zabawy organizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, spacery, wycieczki, obserwacje przyrodnicze ,zajęcia sportowe , prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze, tworzenie okazji do eksperymentowania, odkrywania , podejmowanie zabaw badawczych, konstrukcyjno– technicznych, wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką, literaturą, zabawy dowolne.
11.15 – 11.30 Przygotowanie do obiadu, czynności porządkowo-higieniczne.
11.30 – 12.00 Obiad ( II danie).
12.00 – 13.15 Odpoczynek poobiedni , kwadrans na bajkę, ćwiczenia relaksacyjne, oddziaływanie na system nerwowy dziecka w oparciu o poezję, muzykę, grupy najmłodsze – leżakowanie, zabawy dowolne w sali lub powietrzu, spacery, ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zajęcia wyrównawcze, wspieranie rozwoju dzieci poprzez zabawy dydaktyczne, ćwiczenia mowy, artykulacyjne, oddechowe itp. zabawy ruchowe, konstrukcyjne zabawy rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, zabawy kołowe, rysowanie.
13.15 – 13.30 Czynności samoobsługowe i higieniczno-porządkowe.
13.30 – 14.00 Obiad (I danie - zupa).
14.00 – 17.00 Zabawy i gry dydaktyczne stolikowe, ćwiczenia słownikowe, praca wyrównawcza, indywidualna, zabawy dowolne według zainteresowań dzieci, czynności higieniczno – porządkowe przygotowujące do posiłku, podwieczorek (14.30), zajęcia w małych zespołach, rozmowy indywidualne, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci, rozchodzenie się dzieci.